Montag, 2. September 2013

Danskere mangler viden om kemi i deres mad

Fødevarestyrelsen lancerer mandag en kampagne, der skal guide danskerne uden om kemi i maden. Ifølge fødevareministeren er der netop behov for mere viden.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danskere-mangler-viden-om-kemi-i-deres-mad

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen