Fødevarestyrelsen lancerer mandag en kampagne, der skal guide danskerne uden om kemi i maden. Ifølge fødevareministeren er der netop behov for mere viden.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danskere-mangler-viden-om-kemi-i-deres-mad
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danskere-mangler-viden-om-kemi-i-deres-mad
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen