Erhvervsuddannelserne er i krise. 56,5 procent af de 15-19-årige falder fra. Danske Erhvervsskoler foreslår at indføre et basisår med introduktion til forskellige uddannelsesretninger.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/hver-anden-erhvervsskoleelev-dropper-ud
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/hver-anden-erhvervsskoleelev-dropper-ud
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen