Montag, 2. September 2013

Hver anden erhvervsskoleelev dropper ud

Erhvervsuddannelserne er i krise. 56,5 procent af de 15-19-årige falder fra. Danske Erhvervsskoler foreslår at indføre et basisår med introduktion til forskellige uddannelsesretninger.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/hver-anden-erhvervsskoleelev-dropper-ud

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen