En 11-årig pige blev kort før klokken 9 lørdag morgen udsat for røveri ved Sjølund mellem Kolding og Christiansfeld.Ifølge netavisen Dagens.dk blev pigen passet op af to mænd, der frarøvede hende et beskedent beløb i småpenge.»Pigen kom gående få hundrede meter fra sit hjem på Åstorpvej. Og omkring nummer 71 blev hun passet op af to mænd på en sort eller hvid knallert,« oplyser Poul Steffensen fra lokalpolitiet i Kolding, til Dagens.dk.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/knallert-roevere-slog-til-mod-11-aarig-pige
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/knallert-roevere-slog-til-mod-11-aarig-pige
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen