Montag, 2. September 2013

Knallert-røvere slog til mod 11-årig pige

En 11-årig pige blev kort før klokken 9 lørdag morgen udsat for røveri ved Sjølund mellem Kolding og Christiansfeld.Ifølge netavisen Dagens.dk blev pigen passet op af to mænd, der frarøvede hende et beskedent beløb i småpenge.»Pigen kom gående få hundrede meter fra sit hjem på Åstorpvej. Og omkring nummer 71 blev hun passet op af to mænd på en sort eller hvid knallert,« oplyser Poul Steffensen fra lokalpolitiet i Kolding, til Dagens.dk.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/knallert-roevere-slog-til-mod-11-aarig-pige

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen