Montag, 2. September 2013

Lokalpolitikere kræver mere i løn

Alt for lav løn til kommunalpolitikere gør at yngre, småbørnsforældre og privatansatte er underrepræsenteret i nærdemokratiet, mener Kommunernes Landsforening.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/lokalpolitikere-kraever-mere-i-loen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen