Montag, 2. September 2013

Ny bøde til Telenor for ulovlige reklamer

Teleselskabet blev ved med at sende reklamer, selv om modtageren står på den officielle nej-tak-liste. Det koster nu bøde på 10.000 kroner.



via www.b.dk http://www.b.dk/tech/ny-boede-til-telenor-for-ulovlige-reklamer

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen