Dienstag, 1. Oktober 2013

Bendtner stolt og begejstret for landsholdscomeback

Nicklas Bendtner ser frem til at hjælpe Danmark til sejr mod ItalienLandstræner Morten Olsen udtog tirsdag Nicklas Bendtner for første gang siden angriberens spirituskørsel i Københavns gader. En episode, der kostede Arsenal-frontmanden en bøde på 842.000 kroner og et halvt års tænkepause.- Jeg er utrolig stolt og begejstret for at være tilbage på landsholdet. Det betyder alverden, og jeg er meget motiveret, meddeler Arsenal-angriberen til DR Sporten via en skriftlig udtalelse gennem sin PR-agent Elisa Lykke.



via www.b.dk http://www.b.dk/sport/bendtner-stolt-og-begejstret-for-landsholdscomeback

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen