Mittwoch, 2. Oktober 2013

Danskerne glemmer deres dårlige låse

Danskerne er for dårlige til at skille sig af med gamle dårlige låse, og det er medvirkende til, at Danmark fortsat topper listerne over flest begåede indbrud.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/danskerne-glemmer-deres-daarlige-laase

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen