Dienstag, 1. Oktober 2013

Folketingets åbning

Netop, fordi vi har været i kirken om morgenen, kan vi være 100 % sekulære om dagen Vi kender alle Viggo Hørups berømte ord fra forfatningskampen: "Folketinget er den højeste Myndighed, der har ingen over sig og ingen ved siden af sig".

Foto: Steen Brogaard/Folketinget






via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/folketingets-aabning-0

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen