Holbækmotorvejen ved Vallensbæk er onsdag eftermiddag lukket på grund af et trafikuheld.Københavns Vestegns Politi fik klokken 16.35 en melding om, at en lastbil var kørt ind over midterrabatten. Dele af vogntoget holder nu og spærrer for trafikken i både øst- og vestgående retning.»Det er et singleuheld, og vi ved endnu ikke noget om årsagen, men vi har vores bilinspektør på vej derud,« siger vagtchef Michael Bundgaard, Københavns Vestegns Politi, der ikke tør spå om, hvornår lastbilen er fjernet, og bilerne igen kan passere.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/forulykket-lastbil-lukker-holbaekmotorvejen
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/forulykket-lastbil-lukker-holbaekmotorvejen
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen