Mittwoch, 2. Oktober 2013

Handicappede føler sig diskriminerede

En del mennesker med handicap oplever at blive diskrimineret, viser ny undersøgelse foretaget af SFI, Det Nationale Forskningscenter for Velfærd. Det er uacceptabelt, lyder det fra Det Centrale Handicapråd.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/handicappede-foeler-sig-diskriminerede

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen