To rumænske mænd på 25 og 41 år er onsdag blevet varetægtsfængslet ved retten i Roskilde. De to mænd blev anholdt tirsdag aften, da de i en varebil var på vej væk fra Karlslunde S-station med tyvekoster i bagagerummet.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/rumaenere-faengslet-for-kobbertyveri
Foto: Kim Haugaard
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/rumaenere-faengslet-for-kobbertyveri
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen