Mittwoch, 2. Oktober 2013

Rumænere fængslet for kobbertyveri

To rumænske mænd på 25 og 41 år er onsdag blevet varetægtsfængslet ved retten i Roskilde. De to mænd blev anholdt tirsdag aften, da de i en varebil var på vej væk fra Karlslunde S-station med tyvekoster i bagagerummet.

Foto: Kim Haugaard






via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/rumaenere-faengslet-for-kobbertyveri

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen