Mittwoch, 2. Oktober 2013

Syngefrihed

Simon Kvamm:Det er helt grundlæggende underligt, ja, nærmest grotesk, når Lars Hedegaard som formand for Trykkefrihedsselskabet går i rette med mig, fordi jeg ytrer mig om forskellige kendte danskere i sangen »Superliga«. Skulle Lars Hedegaard ikke netop være fortaler for, at man må sige eller synge, hvad man vil?

Foto: Keld Navntoft






via www.b.dk http://www.b.dk/kronikker/syngefrihed

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen