Libanesisk avis skriver, at en af selvmordsbombemændene bag angrebet på Irans ambassade i Beirut har boet i Danmark.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/avis-bombemand-fra-beirut-har-boet-i-danmark-0
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/avis-bombemand-fra-beirut-har-boet-i-danmark-0
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen