Sonntag, 24. November 2013

Da krigssejlerne fik Dannebrog igen

Besættelsen. 2013 kan med rette også bruges til at mindes og hædre de over 6.000 danske krigssejlere som sejlede i handelsflåden for de allierede, hvoraf 1.000 betalte den højeste pris og aldrig kom hjem igen.



via www.b.dk http://www.b.dk/kronikker/da-krigssejlerne-fik-dannebrog-igen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen