Danskerne har brug for at italesætte det nye og ukendte, men der mangler ord i indvandrerdebatten, lyder det fra sprogforsker, der kalder det sproglige hul »rigtig usundt for os«.
via www.b.dk http://ift.tt/NOkmKb
Foto: Henning Bagger, Liselotte Sabroe
via www.b.dk http://ift.tt/NOkmKb
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen