Dienstag, 25. März 2014

Værtsby truer med at trække sig fra VM i Brasilien

Jose Fortunati, borgmester i den brasilianske by Porto Alegre, frygter, at hans by bliver nødt til at trække sig som værtsby ved VM i fodbold, hvis ikke loven bliver ændret.Borgmesteren indrømmer, at man ikke har nogen plan B til at finde de økonomiske midler, som der skal til, før byens stadion Beira Rio kan blive klar. Derfor vil den pressede borgmester have vedtaget en lov, som fritager potentielle investorer fra at betale skat.

Foto: RAPHAEL ALVES






via www.b.dk http://ift.tt/1gx2wYY

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen