- Der skete en ulykke, men det betyder ikke, at du er en dårlig chauffør. Sådan forklarer Arsenal-manager Arsene Wenger weekendens 0-6-ydmygelse til titel-rivalerne fra Chelsea.Tirsdag aften skal Gunners således forsøge at rejse sig mod Swansea ovenpå weekendens fadæse, der ifølge Wenger 'ikke har nogen rationel forklaring'. Arsenal er ligeledes blevet ydmyget af Manchester City og Liverpool i denne sæson, men franskmanden føler sig sikker på, at holdet vil svare igen mod Swansea.
via www.b.dk http://ift.tt/1iYxGbb
Foto: ANDY RAIN
via www.b.dk http://ift.tt/1iYxGbb
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen