nyheder
Donnerstag, 24. April 2014
Bedre plads til cykler i S-togene
DSB ombygger S-togene, så der kan være dobbelt så mange cykler i togsættene.
via www.b.dk http://ift.tt/1fuZvDz
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
Neuerer Post
Älterer Post
Startseite
Abonnieren
Kommentare zum Post (Atom)
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen