Donnerstag, 24. April 2014

Bedre plads til cykler i S-togene

DSB ombygger S-togene, så der kan være dobbelt så mange cykler i togsættene.



via www.b.dk http://ift.tt/1fuZvDz

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen