Mittwoch, 2. April 2014

Hvor lang tid skal elendighederne med 1813 stå på?

I hele tre måneder har den nye akuttelefon 1813 fyldt spalter, tv-udsendelser og nyhedssites. Og det er ikke det positive, der har præget dækningen – det er for det katastrofale. Især når det kommer til ventetider, der i bogstaveligste forstand har en længde, der er livsfarlig. Det Konservative Folkeparti var fra starten imod den nye akuttelefon uden læger ved røret, og vi stemte imod i Region Hovedstaden, da ordningen blev vedtaget. Det gjorde vi, fordi vi mener, at danskerne har ret til at tale med en læge, når de er syge.

Foto: Steen Brogaard/Folketinget






via www.b.dk http://ift.tt/1hA6ZsU

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen