I hele tre måneder har den nye akuttelefon 1813 fyldt spalter, tv-udsendelser og nyhedssites. Og det er ikke det positive, der har præget dækningen – det er for det katastrofale. Især når det kommer til ventetider, der i bogstaveligste forstand har en længde, der er livsfarlig. Det Konservative Folkeparti var fra starten imod den nye akuttelefon uden læger ved røret, og vi stemte imod i Region Hovedstaden, da ordningen blev vedtaget. Det gjorde vi, fordi vi mener, at danskerne har ret til at tale med en læge, når de er syge.
via www.b.dk http://ift.tt/1hA6ZsU
Foto: Steen Brogaard/Folketinget
via www.b.dk http://ift.tt/1hA6ZsU
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen