Donnerstag, 24. April 2014

Togtrafikken over Fyn kører igen på skinner

DSB oplyser, at togtrafikken over Fyn torsdag klokken 20.30 igen kører planmæssigt, efter et nedbrudt IC4-tog tidligere på aftenen skabte store forsinkelser.Det tog, der skabte problemer, afgik fra København mod Aarhus klokken 16.22 og brød sammen kort før Odense. IC4-tog brudt sammen mellem København og Aarhus



via www.b.dk http://ift.tt/1fuZvmY

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen