Morgenrejsende mellem København og Malmø har mandag måttet beregne op til en halv times ekstra rejsetid grundet strejke hos det sydsvenske togpersonale.
via www.b.dk http://ift.tt/1n3i47B
Foto: Torben Christensen
via www.b.dk http://ift.tt/1n3i47B
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen