Montag, 2. Juni 2014

Tre tyrkere dræbt i Afghanistan

AFGHANISTAN: Tre tyrkiske statsborgere meldes mandag dræbt i et selvmordsangreb i det østlige Afghanistan, skriver Reuters.Mændene blev ofre for en selvmordsbomber, der sprængte sig i luften tæt ved en politistation i Nangarhar-provinsen.»De tyrkiske ingeniører var på vej i en bil, da en rickshaw lastet med sprængstof eksploderede,« fortæller den lokale politichef.En fjerde tyrkisk passager blev sammen med en afghansk dreng hårdt kvæstet.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1n3i3Rd

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen