nyheder
Freitag, 25. Juli 2014
Kerry: Der skal arbejdes mere på en våbenhvile
USAs udenrigsminister John Kerry mener ikke, at slaget om en våbenhvile mellem Israel og Hamas er tabt.
via www.b.dk http://ift.tt/1Ah18l0
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen
‹
›
Startseite
Web-Version anzeigen
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen