Sonntag, 3. August 2014

77-årig kvinde blev kvalt i sin lejlighed

En 77-årig kvinde blev lørdag fundet død i sin lejlighed i Lemvig, og en efterfølgende obduktionen har afsløret, at kvinden blev kvalt. Det skriver bt.dk.Det var en hjemmehjælper fra kommunen, der fandt den 77-årige kvinden død i sin lejlighed lørdag formiddag. Sidste livstegn fra hende var fredag aften, oplyser Midt- og Vestjyllands Politi om drabet, som med det samme blev opfattet som et mistænkeligt dødsfald.»De omstændigheder, hun bliver fundet under, gør, at det ser mistænkeligt ud,« siger politiinspektør Klaus Arboe Rasmussen til bt.dk.



via www.b.dk http://ift.tt/1omRUyl

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen