Forbruget af usunde fødevarer daler, når man indfører afgifter på dem. Men det går også ud over beskæftigelsen, og der findes ingen beviser for, at det gavner folks sundhed. Det var forhastet at afskaffe de danske afgifter, mener Lægeforeningen.
via www.b.dk http://ift.tt/1uTxhyO
Foto: Tommy Kofoed
via www.b.dk http://ift.tt/1uTxhyO
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen