Jeg har netop færdiggjort min civilingeniøruddannelse fra Aalborg Universitet på normeret tid, efter fem år der blandt andet også bød på et aktivt liv i studenterbevægelsen. Og jeg er godt og grundig træt af kommentatorer, der forveksler studerendes konstruktive systemkritik med klynk. Senest Amaile Lyhne, der i Berlingske skyder de studerende i skoene, at vi skulle mene at »alle burde få gode karakterer, alle burde bo i en penthouselejlighed i København K, alle burde få en statslig garanti på et vellønnet job efter studierne«. Intet kunne være længere fra virkeligheden.
via www.b.dk http://ift.tt/1uQj71h
via www.b.dk http://ift.tt/1uQj71h
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen