Natten til lørdag blev to 18-årige mænd stukket ned på Københavns Hovedbanegård. Det fortæller Peter Steffensen, central efterforskningsleder ved Københavns Politi.»Der har været noget tumult på Københavns Hovedbanegård, da der opstod noget håndgemæng mellem to grupper af unge,« siger han.Slagsmålet fandt sted omkring klokken 03, og politiet ved endnu ikke, hvorfor det opstod. Man ved heller ikke, om de to unge er blevet stukket med en kniv, med glasskår fra en smadret flaske eller noget helt tredje.
via www.b.dk http://ift.tt/1qBdYne
via www.b.dk http://ift.tt/1qBdYne
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen