42% af danskerne bruger mellem ti minutter og en halv time på deres privatøkonomi om ugen:»Lad være med at sidde og fedte med økonomien hver uge. Hold et økonomisk topmøde en gang om måneden. Tal om hvordan måneden er gået, og hvad I skal gøre fremadrettet. Læg planer for hvor i gerne vil være om tre eller fem år, og hold så øje med om i nærmer jer jeres mål. Det kan være en ny bil, eller hvis I skal holde en stor fest, som også kræver opsparing,« siger Livs- og økonomiekspert Lone Eriksen.
via www.b.dk http://ift.tt/UGRabZ
via www.b.dk http://ift.tt/UGRabZ
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen