Det er i orden, at byrådet i Odense har udtalt kraftig kritik af borgmester Ankers Boyes tårnhøje telefonregning. Det mener hovedpersonen selv, der også erkender, at han har »fumlet«.
via www.b.dk http://ift.tt/1rejBwb
via www.b.dk http://ift.tt/1rejBwb
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen