Donnerstag, 25. September 2014

Anker Boye forstår næsen fra byrådet

Det er i orden, at byrådet i Odense har udtalt kraftig kritik af borgmester Ankers Boyes tårnhøje telefonregning. Det mener hovedpersonen selv, der også erkender, at han har »fumlet«.



via www.b.dk http://ift.tt/1rejBwb

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen