FN: Under sin tale ved FNs generalforsamling i New York natten til torsdag dansk tid vil statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) meddele, at Danmark stiller et dansk transportskib til rådighed for FN indsatsen mod ebola-epidemien i Vestafrika.Udover transportskibet vil Danmark også støtte byggeriet af huse til det internationale sundhedspersonale, der skal til Vestafrika og hjælpe i kampen mod den forfærdelige sygdom.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danmark-sender-transportskib-til-kampen-mod-ebola
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danmark-sender-transportskib-til-kampen-mod-ebola
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen