Mittwoch, 24. September 2014

Danmark sender transportskib til kampen mod ebola

FN: Under sin tale ved FNs generalforsamling i New York natten til torsdag dansk tid vil statsminister Helle Thorning-Schmidt (S) meddele, at Danmark stiller et dansk transportskib til rådighed for FN indsatsen mod ebola-epidemien i Vestafrika.Udover transportskibet vil Danmark også støtte byggeriet af huse til det internationale sundhedspersonale, der skal til Vestafrika og hjælpe i kampen mod den forfærdelige sygdom.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/danmark-sender-transportskib-til-kampen-mod-ebola

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen