Han er Danmarks bedste langdistanceløber og blev med tiden 1.02.23 kun slået af seks europæere i VM på halvmaraton i København. Men når Abdi Hakin Ulad ser tilbage på 2014, er han ikke tilfreds.- I EM og andre stævner har jeg underpræsteret, selv om jeg var i god form. Jeg har været bedre under træning end i stævnerne, siger han og tilføjer:- Nu kommer der et par løb, som jeg håber vil rette op på det.Det første er søndagens 10 kilometer på landevej i Utrecht sammen med Henrik Them og Thijs Nijhuis, og det andet er Eremitageløbet søndag 5. oktober.
via www.b.dk http://ift.tt/Y3GzJt
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/Y3GzJt
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen