Et flertal af partierne i Odense Byråd har onsdag aften samlet sig bag en kritik den socialdemokratiske borgmester Anker Boye, der ikke har udvist rettidig omhu i sagen om hans store telefonregning.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/odense-byraad-vedtager-kritik-af-ankers-boye-efter-telefonsag
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/odense-byraad-vedtager-kritik-af-ankers-boye-efter-telefonsag
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen