Mittwoch, 24. September 2014

Odense Byråd vedtager kritik af Ankers Boye efter telefonsag

Et flertal af partierne i Odense Byråd har onsdag aften samlet sig bag en kritik den socialdemokratiske borgmester Anker Boye, der ikke har udvist rettidig omhu i sagen om hans store telefonregning.



via www.b.dk http://ift.tt/1B7DXHs

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen