Et flertal af partierne i Odense Byråd har onsdag aften samlet sig bag en kritik den socialdemokratiske borgmester Anker Boye, der ikke har udvist rettidig omhu i sagen om hans store telefonregning.
via www.b.dk http://ift.tt/1B7DXHs
via www.b.dk http://ift.tt/1B7DXHs
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen