Mittwoch, 24. September 2014

Om USAs angreb er lovlige? Tja ... bom-bom ...

USA siger, at angrebet mod Islamisk Stat er lovligt selvforsvar. Folkeretseksperter tvivler. Men tvivlen får kun politisk vægt, hvis angrebene ender i en fiasko.

Foto: Brian Stephens






via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/om-usas-angreb-er-lovlige-tja-...-bom-bom

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen