Danske Patienter hilser nyt udspil fra sundhedsministeren om bedre inddragelse af patienterne velkommen. Det kan give bedre og mere effektive behandlingsbeløb, lyder det.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/patientforening-det-betaler-sig-at-inddrage-patienter
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/patientforening-det-betaler-sig-at-inddrage-patienter
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen