Mittwoch, 24. September 2014

Patientforening: Det betaler sig at inddrage patienter

Danske Patienter hilser nyt udspil fra sundhedsministeren om bedre inddragelse af patienterne velkommen. Det kan give bedre og mere effektive behandlingsbeløb, lyder det.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/patientforening-det-betaler-sig-at-inddrage-patienter

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen