Freitag, 24. Oktober 2014

Amerikansk statsborger dræbt af israelske styrker

ISRAEL: Israelske soldater har dræbt en ung mand af amerikansk-palæstinensisk oprindelse. USAs udenrigsministerium kræver en øjeblikkelig undersøgelse af sagen.Den 14-årige dreng døde efter at være blevet skudt i hovedet i byen Silwad nordøst for Ramallah.»USA udtrykker sin dybeste medfølelse med familien til en mindreårig amerikansk statsborger, der blev dræbt af de israelske forsvarsstyrker under sammenstød i Silwad 24. oktober,« siger talsperson for det amerikanske udenrigsministerium Jen Psaki.



via www.b.dk http://ift.tt/1xm18Na

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen