Samstag, 25. Oktober 2014

Kræftindsamling på TV slog sidste års millionrekord

Danskerne gravede helt ned i bunden af lommerne, da der lørdag aften blev samlet penge ind til TV 2-indsamlingen »Knæk Cancer«.I alt 153.309.504 kroner blev doneret af danskerne til Kræftens Bekæmpelse, og indsamlingen overgik dermed sidste års rekordbeløb på 143 millioner kroner.Indsamlingsshowet på TV 2 startede klokken 20, og adskillige kendte sad klar til at besvare telefonerne, hvor danskerne igennem fire timer kunne ringe ind med donationer.Blandt de kendte stemmer ved telefonerne var grevinde Alexandra og Enhedslistens Johanne Schmidt-Nielsen.



via www.b.dk http://ift.tt/1wsAe9N

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen