Natten til lørdag er der blevet stjålet kabler mellem Glostrup og Valby.Det betyder, at rejsende på ruterne mellem Glostrup og Gentoft og mellem Valby og Høje Taastrup må indstille på længere rejsetider, oplyser DSB.De øvrige S-togs-linjer skulle ikke være udfordret af problemet, som Banedanmarks teknikere arbejder på at udbedre.BNB
via www.b.dk http://ift.tt/1DKvrkW
via www.b.dk http://ift.tt/1DKvrkW
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen