Samstag, 25. Oktober 2014

Wozniacki skuffet over nederlag til Serena Williams

Caroline Wozniacki tabte i tre intense sæt til Serena Williams ved WTA Finals i Singapore - et resultat, som danskeren naturligt nok var ekstremt skuffet over i timerne efter kampen.Danskeren vandt det første sæt med 6-2, men faldt sammen i andet sæt, som amerikaneren, der ligger nummer et på verdenslisten, vandt med 6-3. Sidste sæt måtte afgøres i tiebreak, og at Caroline Wozniacki var så tæt på sejren gjorde det ikke lettere at sluge nederlaget.Det afslører danskeren på sin Twitter-profil.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1w3gR5C

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen