Caroline Wozniacki tabte efter en gyserafslutning semifinalen ved WTA Finals i Singapore til verdens bedste tennisspiller, Serena Williams, i tre sæt med cifrene 6-2, 3-6, 6-7.Indtil nu har sæsonens sidste turnering været lutter succeshistorier for Caroline Wozniacki. Ubesejret gik hun igennem gruppespillet, men det lavede danskerens gode veninde Serena Williams desværre om på.
via www.b.dk http://ift.tt/1zrjVMu
Foto: Jeremy Lee
via www.b.dk http://ift.tt/1zrjVMu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen