Samstag, 1. November 2014

Esbjerg siger farvel til bunden med storsejr i Slagelse

Efter at have hængt fast i bundstriden i Superligaens første tredjedel har Esbjerg endelig fået lagt håndbremsen ned. Lørdag aften blev det til en fuldt fortjent 4-1-sejr ude over FC Vestsjælland.Dermed er vestjyderne oppe på syv point i de seneste tre superligakampe - læg dertil at holdet onsdag på udebane smadrede AC Horsens med 7-0 i landspokalturneringen. Pointstimen sender Esbjerg op på en syvendeplads i Superligaen.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1G6NRhN

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen