Efter at have hængt fast i bundstriden i Superligaens første tredjedel har Esbjerg endelig fået lagt håndbremsen ned. Lørdag aften blev det til en fuldt fortjent 4-1-sejr ude over FC Vestsjælland.Dermed er vestjyderne oppe på syv point i de seneste tre superligakampe - læg dertil at holdet onsdag på udebane smadrede AC Horsens med 7-0 i landspokalturneringen. Pointstimen sender Esbjerg op på en syvendeplads i Superligaen.
via www.b.dk http://ift.tt/1s343qT
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1s343qT
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen