Samstag, 1. November 2014

Esbjerg-træner varsler samtale efter angrebsfnidder

Esbjerg hentede en tiltrængt 4-1-sejr på udebane mod FC Vestsjælland. Det var dog ikke lutter positivt, for undervejs var der en mindre batalje mellem Martin Pusic og Mikkel Vestergaard, hvor førstnævnte rev sin medspiller i armen.Mikkel Vestergaard undlod at spille sin angrebskollega fri ved en stor chance, som han i stedet selv brændte.»Det ser ikke godt ud, og det bryder jeg mig ikke om at se, så det kan godt være vi får en lille snak om det,« siger Esbjerg-træner Niels Frederiksen til TV3 Sport.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1DHinef

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen