Sonntag, 2. November 2014

McLaren-chef beklager sen Magnussen-beslutning

Kevin Magnussen og Jenson Button aner stadig ikke, om de sidder i en McLaren-racer under næste års Formel 1-sæson. Kontrakterne er ikke forlænget endnu - og det er status med blot fire løb tilbage af denne sæson.At der ikke er truffet en beslutning endnu, beklager McLaren-bossen Eric Boullier, men han giver også sin forklaring på, hvorfor det trækker ud.- Jeg ved ikke, om vores kører-setup for 2015 er det vigtigste valg for os i mange år, men i hvert fald siden min ankomst for nogle måneder siden.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1o3YiwJ

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen