Sonntag, 2. November 2014

Olsen angriber Superliga-klubber

Landstræner Morten Olsen kommer ikke af sted med ligalandsholdet denne vinter. DBU har sparet turen væk, og en del af forklaringen på det ligger i en gammel aftale mellem DBU og Superliga-klubberne.Det danske fodboldforbund har lov til at udtage spillerne fra den hjemlige liga, men klubberne skal kompenseres, og det beløb løber ifølge Politiken op i 600.000 til 700.000 kroner.- Jeg synes, det er mærkeligt, at en stor del af udgifterne til ligalandsholdet går til klubberne, siger Morten Olsen til Politiken.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/10dE9t8

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen